vrijdag 11 oktober 2013

Hoe droog je je nagellak het snelst?

Vandaag deel ik een trucje dat voor sommige misschien al bekend is, maar ik weet zeker dat sommige het nog niet kennen. Op deze manier laat ik mijn nagels vaak snel opdrogen.






1. Laten we beginnen met het lakken van onze nagels. Het kleurtje dat ik op heb is Marabou van Essie. Het eerste laagje dekte, jammer genoeg, niet helemaal. Dat is geen probleem, die lakken we er zo op!




2. Doe je natte (ja, natte!) nagellak vervolgens onder de kraan. Het water moet niet heet zijn, juist een beetje koud/lauw. Doe dit ongeveer een minuutje.
























LET OP: Hierboven zie je foto’s hoe het niet moet. Hierbij was de straal te hard waardoor het een regelrechte mess is geworden.












3. Als je het goed hebt gedaan zullen je nagels droog zijn, oké, nee wacht. Je nagellak is droog. Je nagels niet, haha. Ik heb na het nat maken van mijn nagels nog een laagje op mijn nagels gedaan en vervolgens nog een keer onder de kraan. Ik moest nog een klein beetje voorzichtig doen. Als je hard met een vinger op de nagellak drukt, zie je nog een klein beetje een afdruk, maar je kunt nu wel normale dagelijkse dingen doen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten